Söndag!

Imon hoppas ja att saker och ting klarnar, ja vet att det inte löser sig efter en gång, men förhoppningsvis kan ja känna lite hopp om framtiden!

Helgen har ja spenderat hemma, vill bara säga Tack Simona, för att du vatt här och piggat upp mig lite!

Igår och idag har mina djur fått lida för att ja mår dåligt, igår fick inte Theo eller Conrad mat förräns sent på eftermiddagen, ja glömde!!! Även idag har ja glömt, men det blev inte lika sent som igår! fattar inte vad som händer!!? Känns som om min hjärna sover eller nått! Känner mig alldeles vimsig!!??

Har inge annat att berätta, eftersom det inte händer mycket nu!

Så God natt!!


Kommentarer
Anonym

Bra sida: http://www.fairity.se/pwn.php?ID=10

2009-11-17 @ 12:45:24
Lina

Det är höst, mörker och vilotid! Allt är som det skall.. det behöver inte hända så mycket! Allt har sin tid och allt blir bra :) Ta hand om dig!

2009-11-17 @ 15:11:47
URL: http://linaosterman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0