Onsdagar brukar vara den dagen ja alltid är gladast!

Men inte idag! Tårarna har runnit, klumpen i magen har vatt större än aldrig förr, Allt känns riktigt totalt hopplöst!! Så nu måste jag sluta tänka, känna, analysera! Annars överlever jag inte!

Dagen idag har spenderats hos jockes föräldrar och på jobbet! Å nu sitter ja här hemma och gör inget alls, vilket ja tänker fortsätta med!
Att göra inget alls, kommer ja inom en månad vara expert på!

Så nu ska ja fortsätta att inte göra något alls!

Ha en underbar kväll alla där ute!!


Kommentarer
nina

Åhhh gumman, blir lessen när ja hör att du mår så här...

Ja finns här om du behöver mig...ALLTID,NÄRSOM!!

<3

Kram

2009-11-05 @ 17:44:46
Therese

Tack Nina! De betyder mycke för mig!! kramis

2009-11-05 @ 21:15:06
URL: http://isset.blogg.se/
johanna

Usch, hoppas det blir bättre dagar framöver för din del!

2009-11-06 @ 14:32:54
URL: http://finnanders.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0