Fredag

Har nu vatt hemma i två hela dagar från jobbet, är trött, fryser, huvudvärk! Men de e inte allt! Men det andra kan ja inte sätta några ord på!
Bröt ihop på jobbet i Tisdes och sen dess har ja mått skit! Mådde inte bra innan dess heller, men ja orkade med mig sj då i alla fall!

Idag har ja vatt ute med Theo och handlat, orkar inte mera nu, men måste resa på mig å gå med Theo igen! Kräver mycket kraft av mig för tillfället!! Vill helst bara gå och lägga mig i sängen och sova!

På måndag har ja fått tid på företagshälsovården, förhoppningsvis är det vändpunkten på mitt liv! Så håll tummarna alla.

Nu ska ja masa mig ut en sväng och sen e det dax för sängen igen!

Tack för mig!!


Kommentarer
Anonym

Usch gumman, de här låter inge vidare alls... =(

Jag hade så gärna velat va hemma o kommit o umgåtts lite... Bara snackat skit o glömt bort världen för en stund... Hade kunnat ta ut Theo o hjälpt dej med allt hemma.... <3

Jag hoppas verkligen ditt möte på hälsovården hjälper dig... håller tummarna för det... o glöm aldrig bort... jag är ett samtal bort... när som helst... <3

Massa kramisar...

2009-11-13 @ 17:42:08
Maria

Va jag som skrev förra inlägget, men alla uppgifter försvann när jag tryckte på o posta... =(

2009-11-13 @ 17:42:56
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0