Fredag idag igen!

Så då var denna jobbevecka över! är ledig i helgen, gött som bara den.
Nu ikväll har jag och älskling trimmat Theo, han blir såå söt så! :)

Imon bär det av till Ullared, Jag, Syster, Evelina och Simon! :) Den dumaste dagen man bara kan välja, dagen efter löning!! Men hur gör man när vi inte får ihop en annan dag! Men vi ska nog lösa detta!
Så imon ska klockan ringa sex! puh... Ytterligare en tidig morgon kvar denna vecka, men har lovat mamma att hjälpa henne först, bre en massa frallor för skogabys inomhusturnering! Å sen vid åtta - kvart över åtta bär det av till ullared!

Å sen på söndag är det första advent!!! Skiit va tiden går... Så på söndag får ja ta å putsa fönster och adventspynta! Det var min helg än så länge, men allt kan ändras!

Trevlig helg på er

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0