6 år med älskling idag!! <3

Idag för 6 årsen tog jag mitt förnuft till fånga och ble tesammans med jocke! Vi har en ganska lång, men ändå kort historia innan. Vi ble tesammans, ja gjorde slut, vi ble tesammans, ja gjorde slut, så kan ja fortsätta att skriva ett tag till! Så då kanske ni förstår! :)

Idag har ja fått städat min skitiga lägenhet!! Inte en dag försent kan ja ju säga! Har även hunnit med en promenad med Simona! Ble så gla när hon ringde och fråga om ja vill vandra med henne och en hund hon passa! :)
Har inte lika ont i armen idag, men det gär ändå piss ont!! Just nu känner man inte för att ta spruta nummer två, om det nu blir en nummer två!

Igår hände en del, på förmiddagen ringde farfar och ville att vi skulle komma å äta middag hos dom, vilket vi gjorde, farmors mat.. MUMS!! Sen åkte jag till Nina, satt där några timmar och det var super mysigt! Måste vi göra om!! Fast vi kan ju pricka in en dag som ni inte tänker bli sjuka! :)
Sen åkte jag hem te jockes föräldrar för älskling var där och passa Teddy och då ringde yasse å simona och vi bestämde att dom skulle komma på kvällen och kolla tv med oss! VAr också super mysigt, kolla ju inte så mycke på tv, var mest prat tycker jag! :) men skoj va det! och innan dess var jag och älskling runt och tände ljus på gravar, var i Laholm och Ysby!  Måste bara nämna att veinges kyrkogård är det skräckvarning på! Där hade ja inte vågat gå själv!!

Har funderat lite på det här med allhelgonahelgen, för vissa betyder den festa, klä ut sig m.m. men för mig betyder den att hedra och tänka på alla dom man förlorat. En helg att minnas. Men det kan ju bero på det man själv varit med om, förr, innan all skit hände, så festa och klädde ja med ut mig! Så det beror nog på va man har för erfarenheter.

Nu ska snart ja och älskling äta, sen blir det mys hela kvällen! <3 Älskar dig Joakim, Mest av allt!!



Kommentarer
Marre

Grattis :)

2009-11-02 @ 09:25:12
URL: http://maaarre.blogg.se/
nina

Ja gumman, det va jättemysigt, måste göra det ofta:)

Jonte blev bra redan dan efter, så det va lungt, det va mest ja som va trött;)

Massa kramar

2009-11-05 @ 17:43:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0