Onsdag!

ja hmm, ja mådde bättre igår när jag vakna, ja mådde inte illa längre då! Men ja bestämde mig ändå för att inte hänga med på vårruset! Förstår inte idag varför jag anmälde mig från början!? Var hellre hemma hos jockes föräldrar, var ute i trädgården å i garaget å grejja lite! Fixa färdigt volvon igår, så nu e det besiktning nästa vecka som gäller!
Theo åt bra igår, både frukost å kvällsmat, fiskbuljongen gör susen! :) Men fick höra av vetrinären att han vägde 0,75 kg för mýcke, han ska helst väga 9 kg. Så nu får vi skärpa oss, ge han lite mindre mat. Fick även reda på att den ena maten CID eller va den heter är väldigt fet, så det e garanterat den som gjort att han gått upp lite! Men det här löser vi, inga problem alls!

Idag är det jobb som gäller! börjar 12.30 å slutar 21.30. Så nu innan ska ja bara ta det lugnt å ta en dusch... är lite små deppig idag, är säkert vädret, regnar å blåser..underbart eller inte!!


Kommentarer
Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-05-06 @ 12:15:51
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Sanne - Just nu REA på bloggdesigner!

Hoppas det går bra med vovven :) 0.75 kg är väl inget att haka upp sig på? Så länge han mår bra!

2009-05-07 @ 00:12:07
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Micke

godmorgon godmorgon, hoppas natten har varit god, själv är jag i full gång o tvättar o donar inför resan upp till örebro ikväll / Micke

2009-05-07 @ 07:13:20
URL: http://metrobloggen.se/mikaelandersson
Penny

Hoppas du får en bra trots att du ska jobba. Till en tröst har de sagt att det ska vara dåligt väder i helgen ;)



Penny

2009-05-08 @ 08:12:07
URL: http://memorian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0