I Brist på annat!

AVSLÖJANDE FRÅGOR OCH SVAR OM MIG:

Stänger du av mobilen när du sover?

Nej, men har den på ljudlös, eller oftast har ja det


Vem såg dig naken senast?

Älskling


Hur såg du ut på högstadiet?

Hade en massa lila kläder på mig! Hade även kort hår en period


Hur kommer du se ut om tjugo år?

Vet inte, kanske rynkig


Hur var du på dagis?
Retlig, jobbig, ja... hmmm,,,


Hur är du att ha som arbetskamrat?

Förhoppningsvis rolig


Har du celluliter?

Japp


Biter du på naglarna?

Nej, men river, fast har haft långa naglar nu i några månader


Har du något handikapp?

Beror på hur man tolkar ordet handikapp


Är du rädd för att få hängbröst?

Nej


Tror du att gud är en man eller en kvinna?

tror inte på gud


Svär du?

Ja, tyvärr


Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Varför skulle man inte vara det??????

Hur homo är du på en skala 1-10?

1

Tror du på utomjordingar?


Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Tacco


Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Något med lök i


Har du blivit arresterad?

Nej


Ljuger du?

Ja, alla använder la sig av en vit lögn! Ja gör de iaf


Har du kysst en polis?

Nej.


Är du rädd för Securitasvakter?

Nej


Har du någonting att dölja?

Ja


Vad har du på din nyckelknippa?

Har många olika, orkar inte beskriva dom.

Är du/har du varit gift?

Nej

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Ja


Kan du laga cyklar?

Försöker jag, kanske ja kan


Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Grey´s anatomy, fast då skulle jag vilja vara en fluga på väggen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0