Tisdag!

Idag har jag suttit vid datorn, har hittat en ny sida på nätet, där man kan spela olika spel mot andra! Mega skoj! Och sen har mormor, Moja å Kim vatt på besök! var så trevligt att träffa moja igen, å de va skoj att få träffa Kim med! Var första besöket från mormors sida! Fick en jätte fin blomma av henne... tack!!

Nu väntar tre dagars jobb! eller ja imon är det nån förläsning eller någe sånt! Har inte en aning om vad det ska handla om, men någe intressant är det nog! Men just nu börjar ja få känning av kvinnliga smärtor längst ner på magen... :) Å ja mår lite illa, så ja får helt klart se hur ja mår imon... Finns inge värre än att sitta en hel dag, när det som krävs e att röra på sig.... Men men ja hoppas det lugnar ner sig lite iaf....

Nu ska ja glotta tv.... Kramis Tess



Kommentarer
Malin Svensson



BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 09:41:26
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0