Rumpesex!?

Har haft en tv ikväll nu, först kolla jag på roomservice, avgudar dom killarna, man sitter med ett leende på läpparna hela tiden! Efter det kom Grey´s anatomy vilket är ett av mina absoluta favvoserier.... Sen kom premiären för fråga olle, hahahaha är ju as ballt!

Dom prata en del om rumpesex, även kallat analsex, rövsex m.m. Min fråga till er som läser! varför är det något dom flesta killar gillar i sexväg?? Ja menar hur kan det vara upphetsande att skada en annan person!? Visst det finns dom tjejer och killar som gillar det! Men hmm??? En fråga man kan ställa till många, men ja känner att ja aldrig får ett bra svar! Jag hoppas i alla fall, att dom som utför detta gör det med respekt för varandra!

Efter det kom Girls of the playboy mansion är också ett pogram ja gärna tittar på! Är förundrad hur dom lever sina liv! Tänker inte gå in på det mera, för det orkar ja inte ikväll! Men ja diggar den där kendra, om de nu e så hon heter... hennes skratt!! :) hahahah

Nu ska ja lägga mig. ska jobba imon, dax dör DC igen.... yey.... Love It...

Sov gott mina vänner.... // Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0