Ny Vecka, Nya tag!

Idag, har jag jobbat, vilket jag gjort dom senaste 7 dagarna! har ju bara 4 dagar kvar innan ja får va ledig! Men ja har ett super kul jobb så det gör inget! Det enda ja vill ha igentligen är sovmorgon! Men det får ja tids nog! :)    (Lördag)

Nu, ikväll har ja vatt ute och gått min dagliga runda! har ju vatt ute å gått i en timme varje dag i en hel vecka nu! Visst e man duktig?? hahaha... Men som tur är har ja haft sällskap av Mona och nån gång av Maria... Ja tackar er för att ni vill ut å knata med mig!

Ska, snart gå och duscha, å sen blir det sängen, man känner ju skillnad nu, när man jobbar dagtid, man vill komma i säng tidigt, så man får sova så mycket som möjligt, e helt sjukt va man e beroende av sin sömn!
Och jag är särskilt beroende av min sömn, å fast ja sover så e ja ständigt trött i alla fall! Stackars mig! eller inte! hahahaha

Sov gott alla mina vänner.... Kramis // Tess


Kommentarer
Nattis

Duktigt! Krävs lite disiplin för att orka ta sig ut och gå :) Går du på morgonen?

2009-03-10 @ 11:34:28
URL: http://moveahead.blogg.se/
Anonym

Va dutig du e Tessi.... =)

Nu e jag på väg uppåt landet... är uppe 15.50... Har inga pengar på telen så jag kan inte ringa när ja e framme... Men vi hörs av..!! Ha d gött... Love you.... Kramisar i massor...

2009-03-10 @ 13:03:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0