Grattis Syster Yster! <3

Garttis Sandra te uppskrivningen, Är så stolt över dig!! <3

Idag
har jag små pysslat lite, plockat undan, dammat, vatt ute på promenad och sorterat å tvättat! Känner mig ganska så duktig! Det enda ja slarvat med dom senaste tre dagarna är promenaderna, visst ja har kommit över 10 000 steg varje dag... Men ja vill ju gärna upp mot en 15 - 17 000 minst! Får ta å skärpa mig nu!!!!! Tar nya tag imon!

Glömde berätta igår, att på tupperware partyt, hade dom en liten utlottning! :) Och jag vann en kökskniv för 500 kr... jayy... vinner inte ofta, men ibland händer det!! :)

Nu ska ja snart vandra med Theo och sedan ta en lång å varm dusch... har ju bäddat rent idag, då e de såå skönt att vara ny duschad när man lägger sig! :)

Kramis till er alla... // Tess


Kommentarer
jenny

Hey! Vad fin blogg du har! Allt bra idag? :) Kram Jenny

2009-03-23 @ 22:52:32
URL: http://www.jennybloggar.se
gabriella

ojoj, vilken dyr kniv! Tur att du vann den då :)

2009-03-24 @ 13:55:54
URL: http://gabriellaemmas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0