I brist på annat!

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Jocke
3. Hur lång är du? 168
4. Vilken var den senaste film du sett? Sådant lägger ja inte på minnet! :) Även om ja tänker efter kommer ja inte på va den heter!
5. Vem ringde du senast? Hem till pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Är vid diab, å de va till älskling
7. Vad är dagens planer? Skriva på bloggen, duscha och gå å lägga mig
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Spelar igentligen ingen roll, men ja tycker man får mera sagt om man ringer.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Innan idag på jobbet
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna, tror jag
12. När vaknade du idag? klockan ringde 07.00
13. Har du någon gång hittat en katt?  ja, ja å älskling hitta en kattunge i lilla tjärby, som det visa ´sig bodde i köping på landet, kattungarna hade hoppat in under bilen och så hade dom ramlat av eller hoppat av självmant lite överallt, där bilen varit! :)
14. Vilken är din favoritplats? När vi är iväg och campar!
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm....
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror inget, men ja hoppas att ja bor i hus, har barn, bor kvar i laholm, har jobb dagtid...
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Älskling
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? hmm, äger inga nu iaf
20. Har du stationär eller bärbar dator? En av varje
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan kläder, men har iof underkläder på mig
22. Hur många kuddar har du i sängen?  8 eller 9 st
23. Hur många landskap har du bott i? 1?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Beror på vilket humör man är på.
27. Vilken är din favoritglass? Jag har ingen favoritglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Finns mycke jag vill göra, ska ja redovisa allt, tar det låång tid.
29. Tycker du om kinamat? Nja... går la att äta
30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? Juice, för det ,mesta
32. Sover du på någon särskild sida? ja, vänster sida
33. Kan du spela poker? Nix
34. Tycker du om att mysa? Hehe, OM jag gör.
35. Är du en beroendemänniska?  undra vad som kan menas med detta?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japps, pappas kusin
37. Vill du ha barn? Ja!!!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? hmm?? säg det ni...
42. Äger du dyra smycken? Nix
43. Har du någon gång testat narkotika? Nix
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? vindruvor
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det finns några stycken... :)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på mitt vänstra knä, som ja fick när ja å mojja cykla å krocka!
47. Vad har du för ringsignal? Det beror på vem som ringer
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, hemma hos pappa eller farmor finns dom!
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i en kyrka. :)
51. Kan du byta olja på bilen? hmm, nä de kan ja inte
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på att läsa En evig eld
54. Läser du dagstidningen? Ja, en i alla fall
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja
56. Dansar du i bilen? Haha, nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rix megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  Det jag skulle handla
59. När var du i kyrkan senast? hm,,,, kommer inte ihåg just nu, å ja vill inte komma ihåg heller!
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0