Det var ett tag sen....

Nu är det ett tag sen jag skrev igen... typiskt mig, när jag har mycke att göra. Jobbat mycke nu den senaste tiden. Vill bara ha semester nuuuuu.. men det dröjer ju till vecka 32. :(
Igår eftermiddag, min enda lediga dag denna vecka.. ringde den dära snubben igen, som köpte bilen av oss. Påstod att vi lurat honom för att växel lådan pajjat... Ja menar vi har haft den i två år, å har aldrig krånglat för oss!
Jag å jocke ville inte köpa tillbaka den, men jockes pappa, Tommy kände att han inte ville ha med dom att göra å att vi aldrig blir av med dom om vi inte köpte tebaka. Så sagt å gjort, vi bestämde ett ställe där vi skulle träffas! Har aldrig sett en bil, som blivit så sliten på en vecka... Cola på golvet, där till och med papper kletats fast. Repor på ena bakdörren, en list hade trillat av... aska å en massa skit i hela bilen, fullt med vita prickar överallt!!!!! GRRRRRRRRRR plus att moterhuven, fästet till det funka inte så dom hade knötit fast den.... Suck Suck Suck!!!! Ja påpeka allt detta å dom i stort sett sa att dom inte gjort något!! Ja menar HALLÅÅÅ! har ni alla hemma eller?????? Å sen till råga på allt så säger dom till magareta att VI PRATAR INTE MED KVINNOR!!! Va då kvinnodiskriminerade idioter! Hon svara bara att dom skulle hålla käften å att vi sålde bilen till en kvinna! För de gjorde vi.. hans tjej skulle stå på den!
Så hela min lediga dag gick åt denna förbaskade bilen.... Men denna gång e det tommys bil å inte våran! Skönt bara det! Förstörde hela min dag detta!!!!!!!

Idag är det lillebrors filips dag, han blir hela 14 år... tiden den går å går..... Så Grattis till dig... <3

Idag har ja jobbat, vatt på kalas å varit hos några vänner å umgåtts lite!

Läste inte tidningen förräns ja kom hem från jobbet som tur är... Å det stod i tidningen igen! Men han blev inte dömd.. han blev friad å mig spelar det ingen roll om han sitter i fängelse eller inte... ja vill bara veta vad som hände den där hemska natten den 2 september 2007! Körde han full eller inte, körde han för fort eller inte, varför satt Annika utan bälte?????????
Har han gjort fel, då ska han sitta å ruttna bort.... Men VA va det som hände?? Varför kan du inte bara berätta! Om det nu är så att du inte kommer ihåg, så SNÄLLA, när du gör det så berätta! Så Annika kan få upprättelse å att hennes nära å kära kan gå vidare!
Känner att allt bara rasar när ja tänker på det.. Vill minnas Annika som den person hon var å inte olyckan, den vill ja bara glömma! Vet inte om ja kan det så länge man inte vet sanningen, Man går bara å grubblar på det!! Men som ja känner idag, så lär ja aldrig få reda på det heller!

Kan läsa artiklen här:


Nu ska ja gå å lägga mig, ska ju jobba imon igen! Ja hoppas ni har det bra där ute, å att ni är rädda om era nära å kära, det är jätte viktigt! Man vet aldrig när det är försent, å då vill man inte ångra något!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0