Oj då!

Tiden den bara går framåt, den står ju aldrig still! så det är förklaringen att ja inte skriver så mycket just nu!
Nu är det bara två veckor kvar te min semester,... Längtar så det värker överallt! :)

Får la ta å göra en uppdatering sen sist ja skrev!
Har ju jobbat varje dag, å på kvällarna har ja vatt iväg...
I måndes på¨kvällen var vi hos jockes föräldrar, kommer inte riktigt ihåg va vi gjorde med de kvittar... I
 Tisdes kväll var det grillning på listan! Gott som bara den!
 Även i onsdes var det grillning, fast då med Yasse å denny, sen spela vi lite spel å så.
I torsdes var vi i Göstorp, tror ja det heter iaf! Hos jockes fabros stuga, den ligger så mysigt... dom håller på att "renovera lite". Hitta många ormar i en rutten stor gren! Urk
Och i Fredes så direkt efter jobbet fick ja rusa till bion i laholm, skulle se Ice age 3... :) var ja å syster å mickan, plus alla barn familjer! hahahaha... Men filmen var ok... Skatta massor! Efter det åkte ja å älskling te Åke å jessi en runda, mycket trevligt!
Å igår var det brännboll på schemat, är ett gäng härliga människor som varje år har en brännboll kväll! :) Vi har inte varit med innan, men iår bestämde vi oss för att ge det en chans.. var mega skoj, trevliga människor. men nån brännboll ble det aldrig, regna å var ostadigt väder, vi spela kub å hade nån lek å så istället!

Och idag mår man som man förtjänar, ble inte jätte full igår utan lagom, men ändå så mår man pyton idag! suck... Dagen har ja inte så mycket planerat.. Ska tvätta lite å dammsuga å torka golv, men de tar ju inte hela dagen, sen får vi se va vi hittar på!

Kramis te er alla!


Kommentarer
Petra

fin blogg :)



Jag är med i en tävling om att bli helgens blogg och det skulle vara underbart sött av dig om du ville rösta på mig här: http://esth.blogg.se/2009/july/deltagare-i-helgens-blogg.html#comment jag är nr 4. Självklart så röstar jag tillbaka på dig om du är med i någon tävling eller så med :))



puss & kram

2009-07-19 @ 14:01:17
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0