Måndag

I Lördes innan kalaset körde jag och Theo te hökafältet och gick, var även vid olycksplatsen en stund, kändes skönt, var ett tag sen jag var där sist!
Hade mega trevligt på kalaset hos pappa, kändes så skönt, kände ingen press på att åka hem, dom flesta vet varför! :) Jag hoppas innerligt att ja håller detta nu!!! Men tiden får utvisa hur det kommer att gå!

Igår hade jag en slappedag, gick upp ur sängen vid tolv! Ni ska bara veta hur mycket jag behövde det! Gjorde inge speciellt på hela dagen, men på kvällen kom Evelina och Simon en runda, vi spela lite spel, å hade det allmänt trevligt. Och medans vi var ute å gick med Theo, kom även Yasse å Denny te oss! :) Så efter promenaden fortsatte vi å spela spel, å prata skit! :)

Idag har ja jobbat, så nu har jag bara 4 dagar kvar te min semester börjar! :) hihihi börjar närma sig nu! Och nu ikväll har ja gjort några ärenden å sen var jag å åt hos pangan, han har ett super fint litet hus ju, man blir ju inte alls mer sugen på att skaffa ett eget hus! Önskar ja kunde göra det nuuuuuuuu!!!! Har precis vatt ute å gått en sväng, sitter just nu å kollar tv å skriver på bloggen! Ska snart duscha å sen är det sängen, ska ju jobba imon igen! Jobbar hela veckan, men det är dagtid.... :) Mår så mycket bättre när jag jobbar dagtid, känner mig lyckligare! Så ja hoppas så himla mycket att ja får förlängt eller att ja får ett annat jobb som innebär att man jobbar dagtid!

Nä nu ska ja kolla färdigt på tv.. Höres å störes

Kramis


Kommentarer
Gina

Vilken fin blogg design! (:

2009-07-28 @ 16:11:03
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0