Lördag!

Vilket underbart väder vi haft nu i nån vecka... e ju bara synd att ja jobbat så mycket... Är jobbigt att jobba när det e varmt ute...
Blev ingen Greys igår.. Åkte iväg till den hemliga sjön i fiska istället, å blev totalt uppäten av alla mygg å knott som finns..  :( Märker man idag, kliar överallt!!! Tur ja har mina allergi tabletter, det tar bort det värsta av klådan.

Idag har ja inte gjort något! Har bara legat i sängen å läst min bok, som är bra, men ja är nog inne i en icke läs period. Så ja har läst denna bok i flera veckor nu! Å snart ska vi åka te den hemliga skön o mäska, eller va det heter, jocks ska la dit ikväll igen. Å inatt ska man jobba, vilket känns ok nu... Som sagt ja var ju lite sent ute att fixa in folk..

Ha en underbar dag... Kramis


Kommentarer
Claudia

Hej hej, allt bra? :)

rösta gärna på mig som veckans blogg http://fannuws.blogg.se/2009/july/finalisterna.html?_tmp=31a79b7e6df980adf2b99b8f4becf8d0d7d254dd

kram!

2009-07-05 @ 11:04:31
URL: http://claudiias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0