Lördag!

Så himla skönt det var å sova till nio imorse, visst ja vakna vid sju som vanligt, men ja kom på att ja fick somna om! :)
Nu är det några dagar sen ja skrev igen, få la uppdatera lite!
I Onsdes kommer ja inte ihåg va ja gjorde så antagligen var det inge viktigt! jpbba gjorde ja såklart!
I Torsdes var ju den dagen då ja jobba hela tiden! Börja kvart i åtta på morgonen å sluta nio på kvällen, så det var de som hände den dagen!
Igår åska det!! Usch och det värsta var att det börja mullra när ja var påväg hem från jobbet! Har nog aldrig cyklat så fort någonsin.... Å precis när ja hoppar av cyklen här hemma, kommet första blixten! Plus att det mullra samtidigt, Usch Usch
Så det var bara att springa upp till lägenheten, å sen trilla ja ihop i en liten hög precis innanför dörren!
När det väl regnat klart å allt det dära så bar det av till den "hemliga sjön"! Jocke skulle fiska lite å ja kände för att följa med. Men efter en stund så bli ja trött på det och det finns sina anledningar till varför! Så ja tog Theo å så promenerade vi till min pappa. Tog sin lilla tid vill ja lova! Men skönt var det, sen satt ja där nån timme å prata skit med Lena å busa me mina småsyskon. Sen var det bara att trava tillbaka igen, Hann bli mörkt innan ja var framme... Läskigt!
Sen åkte jag hem å somna gott!

Idag fyller min lillebror Oskar år... Så vi ska iväg å fira han senare, å just nu städar å tvättar jag, så slipper ja det imorgon! har toan, dammsuga å torka golv kvar... så det ska ja göra när ja skrivit klart här! Så kan ja bara slappa imon.... :)

Nu är det en vecka kvar te min semester börjar! Så ja längtar te fredag... :) Har inge speciellt planerat som ja ska göra! Men de blir nog en tur te småland iaf! Å mina småsyskon ska sova hos oss en natt....

Ha en underbart skön lördag... så hörs vi! :)


Kommentarer
Claudia

Hej hej!

Allt bra? =)



Kram!

2009-07-26 @ 17:55:19
URL: http://claudiias.blogg.se/
Claudia

jorå det är bara bra med mig också :)



planer för dagen? :)

2009-07-27 @ 15:52:35
URL: http://claudiias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0