Trist.....

Är så himla trist att vara sjuk! Men de går mot bättringstider nu känner jag... Mår inte lika dåligt och sen har det övergått i nästäppa det mesta, e lite seeg i halsen fortfarande bara! så nästa vecka e ja redo för jobb igen... Hade inte orkat jobba 24 timmar nu... Grrr, men man förlorar så mycke pengar på att va sjuk!

Igår på kvällen var kusin här en runda, satt och hosta ikapp, (som hon skrivit på sin blogg), och så spela vi skip-bo... Älskar det kortspelet... Annars hände inte mycket..

Idag har det inte hänt så mycket heller... Var nere hos jockes föräldrar en runda, jocke tvätta bilen och ja låg i soffan... Rättvis fördelning... eller va tycker ni? Ja hade ju hjälpt te om ja inte var dålig så klart! Kändes dumt att utmana ödet å hjälpa jocke, för då blir man kankse aldrig frisk!

Imon måste ja ta å storstäda. hur det nu ska gå till???? E ju inte hundra än, från förkylningen, men ja fyller ju år på Söndag och ska ha hit lite folk, då får ju det gärna vara städat! jocke ska jaga, så ja får ingen hjälp av honom! 

Nu ropar sängen på mig, e såå fruktansvärt trött hela tiden... Men de har ju sin förklaring!

Sov gott alla mina vänner.... // Tess 


Kommentarer
Maria

Ja... se nu till o städa tills på söndag... för då kommer jag o våldgästar... men min present.... hihi--

2009-01-30 @ 21:39:24
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Vickan

va roliga saker du skrev om :)

2009-02-01 @ 14:23:06
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0