Söndag!

Vilken händelselös dag jag haft! Suttit vid datorn hela dagen, förutom då ja vatt ute med Theo så klart och kört Jocke till min pappa. Han skulle jaga och hjälpa honom med en massa saker!

Men som ni ser så har jag grejjat väldigt mycket med min blogg och bra blev den tycker jag..  :) Lärt mig massor idag på vad man kan göra! Är så glad att jag köpte en ny dator, så kan man sitta å grejja med designen så länge som det behövs.... Nu behöver jag ju inte bråka med Jocke om vem som ska ha datan... ha ha ha ha för vi har en varsin..

Om någon timme är det handboll igen,  jag hoppas dom vinner , men det skulle ju inte skada om den var lite mer spännande än igår...  Och sen har jocke ett önskemål om pizza ikväll, så ja funderar på om ja ska äta sallad då... Men vad ja ska ha för någon vet ja inte än.. Blir la antingen räk eller kebab sallad...

Kramis // Tess


Kommentarer
Eve

Tyckte att din blogg blev massa fin:)

Kram!

2009-01-20 @ 08:13:49
URL: http://ewiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0