Personalfest och Dagen efter! :)

Gårdagen var hur skoj som helst, Åt god mat, sjöng sing star, tramsa och flamsa... Kvällens höjdpunkt stod Kollegan Linda Andersson för....  ha ha ha ha ha ha.... Men det e inget ja visar eller tar upp här inte.. :)

Tänkte ladda upp några bilder från igår..

           

Vid bordet, när vi åt, plus när Jane fick sin present av oss alla!

           

Några bilder från sing star stunderna! Jädrans var vi alla sjöng och skrek!

           

irene hade några vita hööga skor med sig, som min mamma givetvis skulle ta på sig.. :) Och den enda bilden på mig, som blev tagen av min kamera i alla fall!

     

Söte Lotte och så hitta jag en bild till från Matsituationen.. :)


Så jag Tackar alla för en rolig kväll igår och det här får vi göra om snart! Inte vänta ett helt år till! :) Och Irene, hur mår du idag????? hihihihi


Jocke hade sällskap av Tobbe igår... Så ja har faktikst en söt bild på honom med, som ja tänkte ladda upp... :)





Annars idag ska ja ta det lungt, men ikväll ska ja till Skogaby igen! :) Lillebror fyller 20 år imon och vi ska fira honom idag... För imon skulle han iväg!

Om exakt en vecka från idag, så blir man ett år äldre... Undra vad man ska hitta på då?

Kramis // Tess


Kommentarer
Caroline

Söt blogg du har :) Såg ut att vara en trevlig kväll. Lite singstar är aldrig fel ;)

2009-01-25 @ 17:51:30
URL: http://carolineb.blogg.se/
Moja

Fan va roligt ni ser ut o ha haft!! De va en riktigt fin bild på dej tessi... =)

2009-01-25 @ 20:40:40
URL: http://marialindholm.blogg.se/
irene

Hejsan! så trevlig blogg du har! snygg layout med. kul att 70-talsskorna kom till användning. haha. kram o grattis idag på din födelsedag!

2009-02-01 @ 13:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0