Ny dator! :)

Sitter just nu och kollar let´s dance.... Såg lite av förra veckans pogram... Tycker det är helt ok att titta på när man inte har någe annat att göra/titta på...
Skit va jag mådde dåligt när ja vakna i morse.... Fattar inte varför det inte bryter ut, e jobbigare att gå och må små dåligt hela tiden....

Har vatt och hämtat min nya dator idag... Den e jätte fin... Sitter vid den nu, både lillasyster och Kusin Maria gjorde mig sällskap in till halmstad... Alltid lika trevligt att umgås med familjen.... :)

I helgen har jag inget planerat, tänker nog ta det lugnt, så jag kan må bättre snart... Eller jo, ja ska ju köra för min älskling imon, han ska till oskarström å handla litta...

Har nu fått reda på att det finns timmar till mig på jobbet även i februari... Så nu blir det inte omplacering förräns i mars, om inte det ändras på jobbet, så ja kan stanna! Man kan ju alltid hoppas... :)

Tänkte att ja skulle försöka lära mig lite om design nu, när ja har en dator som ja kan sitta vid hur mycket ja vill.... Vill ju gärna lära mig...

Ikväll har jag och älskling ätit en väldigt enkel middag, färdig kyckling och macka... Och så har vi suttit och spelat skip-bo! De e ju bara sååå roligt...

Nu tänkte ja göra mig lite te och sen gå i duschen... hade planerat att kolla på film ikväll, men klockan börja bli mycket, så ja får la göra det imon istället...

Ha en underbar kväll...  // Tess


Kommentarer
Moja

Jag fick va me.... =D

2009-01-18 @ 17:42:53
Tess

Jaaa... De fick du.. :)

2009-01-18 @ 18:14:39
moja

thanx.... =D

2009-01-18 @ 20:02:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0