Lördag....

Tänk vad vädret kan slå om snabbt! Igår när ja å jocke gick å la oss så var det nästan 10 minus ute, och när jocke hade vatt uppe inatt så var det 0,5 grader ute! Här kommer i alla fall en fin frostbild..... :)

Tog den från balkongen, nybygget förstör bilden lite tycker jag!




Idag har jag varit i halmstad och köpt 4 nya "korgar" till min hylla... Den har alltid sett så stökig ut, men nu tycker ja det ser snyggare ut!



Köpte även tre playstation spel, en blomma, en filt och sen har ja äntligen hittat spelet "med andra ord", ja å yasse var ju ute å leta efter det spelet, för vi ville spela det på nyår... men det var slut i hela Laholm.... Så e det någon som vill sitta med oss en kväll å spela, så bara hör av er! :)

Annars så har ja bara börjat med en liten rensning.... Sorterar alla ställen, där man lätt bara öser in saker.... Jag å jocke har även bestämt att vi ska städa klädkammaren en dag nu när vi båda e lediga!

Ikväll ska ja bara ta det lugnt.... Jocke å Citte är iväg och jagar och jag å theo sitter hemma... :)
ska kanske ut å gå med Maria senare..... Hundarna måste ju ut... :)

Kram Kram... // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0