Helg igen...

Då var det fredag igen, tiden går ju bara så snabbt! :)  får passa på att njuta av denna helg, jobbar nämligen tre helger på raken sen. Men der ger ju iaf pengar... Så ja e överlycklig för mitt jobb.. :D

Helgen, kommer vara rätt lugn, ikväll blir det mys och imon kväll är det äntligen dax för personalfest igen... Annrs har ja inget planerat...

Så nu sitter jag och väntar på att Jocke ska sluta jobba, så vi kan handla och åka å ge svinen mat... Borde ta dammsugaren och städa lite, men orkar inte! Men ska försöka tvinga mig!

ha en underbart god dag.... Kramis // Tess


Kommentarer
Moja

Visst e d sött...!! Lägtar nå sjukt...!! Tänkte egentligen bara säga att de blir nog ingen fest ikväll... Snacka med ninni förut o de blir nog inget.! Ha så mysigt ikväll så ses vi imon.. brum brum

2009-01-23 @ 15:58:37
URL: http://marialindholm.blogg.se/
jessica

nope, vi klara oss utan vatten skador e ju betong så det rann bara rakt ner i marken. Där emot så har jag nu en ny maksin som tar 9 kilo. tjohooooo

ha de

2009-01-23 @ 19:36:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0