I brist på annat!

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Nää, nummer två är en arbetskamrat

Vad har du för relation med nummer 20?
Är min söte lillasyster <3

När ska du träffa nummer 30?
Förhoppningsvis aldrig igen!

Är nummer 18 söt?
Nja... Tycker jag inte

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
En söt liten fis, och underbart vänlig

Gillar du nummer 14?
ja de gör, en trevlig prick den dära görel Gris!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nä, Men vi träffas nog på lördag!

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Har inte en aning... träffas inte så ofta, nästan enbart på släktkalas

Är du nära vän med nummer 23?
Klart, e ju lillebror Kim ju...

Har du gått på bio med nummer 4?
nää, har inte vatt på bio med chefen.. :)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ja klart, ut i den friska luften går ja ofta med min arbetskamrat

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Jocke, livet, framtiden... nja nämn det vi inte pratar om...

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Klart att faster skulle få en kram

Vad har du och nummer 24 för relation?
Min ena moster

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Prata, dricka ett gott glas vin... :)

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon är Jockes lillasyster och en underbart gå å härlig tjej

Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja, det händer, men inte lika ofta som förr, hon e oftast upptagen med sin familj....


Nu vill jag se era listor.......
Och jag utmanar alla som vill:)
Speciellt dig Moja.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0