Tandläkaren! Aj Aj Aj

Var hos tandläkaren idag! Har inte vatt där på två år, så ja var väldigt nervös! Tänkte det värsta, att det var många fel på mina tänder! Hade inga hål, men en massa tandsten, har alltid haft mycket tandsten, å de gör ju så jädra ont när dom skrapar bort det! Fick faktiskt bedövning idag!!!! För ja hade tydligen tandköttsinflamation, pga tandstenen!!!
Men nu känner man sig ren i munnen.. :)

prata med min nye chef idag! :D Har fått jobb inom den dagliga versamheten, för på mitt gamla jobb så har det försvunnit en del brukare, pga, flytt å så... så dom har inga flera timmar te mig! Så ja e överlycklig, vill ju jobba dagtid... Visst de e ju bara 50% än så länge... Och så kommer ja ha kvar 25% på min nuvarande jobb, för det kunde dom fixa! Men har man tur kanske ja kan få 100% nån gång! :) Så ja kommer nog bara jobba en helg i månaden nu!

Nu snart ska ja ut med vovvsingen, å sen så ska ja städa å tvätta lite, får även planera in någon middag! Kankse ska ha rådjurstek.... De e ju faktiskt gott!

Ha en underbar dag mina vänner så hörs vi la imon... // Tess


Kommentarer
Elin

Roliga listor du har :D Lånar kanske dom nån gång om jag har bloggtorka ;) då är dom perfekt!

2009-02-23 @ 19:48:31
URL: http://egoelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0