Måndag igen....

Morgonen har varit som vanligt, promenad med Theo, ätit frukost, å nu sitter jag i soffan å glor på tv.... Idag ska ja te jobbet nån timme... Ska ha lite planering! Och ikväll ska ja hem te jockes morföräldrar, för dom var ju såå gulliga, dom gav mig en födelsedagspresent! Så vi ska åka dit med lite tårta och bullar! `

Sen idag måste jag med fylla i lönelappen, så ja får lön, Nu när ja var sjuk, så bara orka ja inte gå å hämta den på jobbet, så måste skriva den idag, så chefen kan få den imon på mötet!

Annars som det ser ut nu, händer inget annat skoj idag... 

Ha en underbar dag... :) // Tess


Kommentarer
charlotte

Sv: bra skrivet ^^ tack dsm du!

2009-02-02 @ 14:43:15
URL: http://madeinpaint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0