Jahopps... Lördag igen!

Idag har varit en slappe dag, kom hem strax efter nio, gick å la mig, somna efter en låång stund, men sov sen te tolv! Åkte sedan hem te jockes föräldrar.... Och har i stort sett sutit vid datorn hela tiden, förutom när vi fika och jag var ute med hundarna.... Satt å spela hjärter, harpan å ett annat konstigt bollspel... Nu ska ni få höra hur trög jag kan vara.. ha ha ha spela harpan 15 gånger, men vann bara 4 gånger... snacka om att inte fatta ibland... hahahah

Jocke har vatt duktig... han har tvättat bilden idag igen, plus att han tvätta hans föräldrars bil med.... Men jag fick inte hjälpa till, han blir bara såå arg! Så då får han sköta det själv!

Har äntligen blett färdiga med att ta bilder på bilen, vi ska säja den igen, har typ bara haft den i ett halvår... men ändå... jocke tycker den e för låg och det e ju den med, med tanke på hans hobby.... (Jakt)... Kan ju inte köra på småvägar, eller vägar med många "hål" i.... För då slår den i med en gång!

Tänkte visa er min fiina bil... :)

           

Tyvärr var det lite mörkt när jocke tog bilderna,. men ja tycker man ser bra iaf...

           

Jamen, nu får det räcka.... :) Men visst e den fiin... På ena bilden har han satt ett par andra fäljar utanför vinterdäcken, så det ser lite knepigt ut! :) Så nu e det bara att vänta å se, om någon vill ha den!! 

Vet inte riktigt va för bil vi ska ha istället, jocke har ju några önskemål... he he he... ja har bara ett å de e att det ska vara en kombi.... 

Ska snart  laga mat, börja ju jobba igen kvart över nio ikväll.. men det blir en lika lugn natt som den ja redan har haft, brukaren e fortfarande sjuk... :( Så ja funderar på att göra om den te sovande, så behöver ja bara kompa ut 3 timmar! 
Men först ska ja ner te grannen, hon har tvättat sin dotters mobil, å så ska dom låna en av oss, vi har ju några stycken... 

Men ha de fint alla mina vänner... Kramis // Tess
         


Kommentarer
Sofia

verkligen fin bil...:)

2009-02-09 @ 19:05:05
URL: http://metrobloggen.se/lovechild


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0