Grey´s anatomy

Ikväll e det säsongstart för mitt favvo pogram.. :) Hoppas det blir en spännande säsong! 

Har inte skrivit på ett tag nu, men ja har haft fullt upp... Blev inbeodrad i tisdes morse, var en av mina kollegor som fick maginfluensa på natten, så dom fick ringa in mig på morgonen... Så ja bara väntar på att själv bli sjuk! :(

Och igår jobba ja med och jobbat idag också... :) Nu e det spikat, ja ska gå bredvid på dagcenter hela nästa vecka! Ska bli såå kul, ja hoppas att ja kommer att trivas! Att det blir en rolig arbetsplats! :) För från och med 1 Mars, så jobbar ja 50% på dagcenter och 25% på mitt nuvarande jobb! wiii

Kvällen som e kvar, ska ja bara slappa, okej, har disken kvar, men efter det så e det sängen som gäller, bara ligga å mysa med Theo... Jocke ska nämligen iväg å jaga, vilket han gör väldigt ofta nu! Men han får la göra nått nu när han e arbetslös... Så han inte bara sitter hemma å förslappar sig!

Hoppas ni andra har haft en bra dag!? // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0