Efter en underbar jobbevecka!!

Har precis haft en av mina bästa veckor i mitt liv! Stortrivs på mitt nya jobb, tänk att få jobba så här alltid, fem dagar i veckan, måndag - fredag, 08.45 - 15.45...... Är just nu en av mina störtsa drömmar att få heltid, inom den dagliga verksamheten! Och förhoppningsvis går den i upplevelse nån gång! Men frågan är när?

Har som sagt gått bredvid på mitt nya jobb, som är inom den dagliga verksamheten! Är en helt underbart härligt gäng som e ute å jobbar mycket! Haft en jätte rolig vecka, alla e så glada å goa!!
Så nu längtar man te på onsdag!

Nu får ni inte tro att ja inte trivs på mitt andra jobb! Tycker om alla där med! Men det e ju kvällar å helger, å det vill ja ju inte ha! Tyvärr...

Nu e helgen här igen! Ibland känns det som om det bara är Måndag och fredag! :) Sitter just nu och pratar med Kim, Mojas pojkvän! Han e en härrlig mojäng! :D    Som ja aldrig träffats, hihihi, helt underbart roligt!

Helgen har ja inte funderat så mycket över, så ja skriver om det händer någe!

Ha en fortsatt trevlig kväll..... // Tess


Kommentarer
Anonym

Skönt att du storm trivs på nya jobbet, och hoppas du får fast anställning på momangen.

hade de bäst

2009-02-27 @ 21:20:57
Tess

Tackar Kim!! :)

2009-02-27 @ 21:21:58
URL: http://isset.blogg.se/
Moja

Är jätte glad för din skull och håller tummarna för att du kommer få fast anställning snart...<3

2009-02-28 @ 12:31:46
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0