Ny Design!

Va tycks?? Hon som gör dom, tycker jag är jätte duktig! Håller ni inte med?

Sitter uppe just nu, för att ja ska följa med mamma å hämta lillasyster imon natt, så ja tänkte vända på dygnet. :) Lillasyster är ju utomlands just nu! Men ja är super trött redan nu å klockan är inte ens tolv än! Men får försöka vara vaken en stund till!

Idag har ja haft ännu en slappedag och Evelina har varit hos mig igen! :) Men det är alltid lika skoj när hon är här! Annars har ja inge skoj att skriva om! Inte mer än, om moster Nice läser detta, vi måste ta tag i det där med att träffas nu ju! :) hehehe......

Kram till er alla


Kommentarer
Mamma

Hej gumman! Jag är också dödstrött men jag får fösöka vara vaken nån timme till...Kram mamma

2009-08-11 @ 23:42:21
Therese

mmmmm, är bara att försöka vara uppe! :) Men för min del är det inga problem, får antagligen snart gå med Theo, han kräkte precis i sängen, så han kan behöva en runda!

2009-08-11 @ 23:44:10
URL: http://isset.blogg.se/
Moster

JA!!!! Jag e hemma i morgon tors. Kan du då??

2009-08-12 @ 10:06:42
Evelina

Tacktack :):)

2009-08-12 @ 10:40:34
URL: http://missminisdesign.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0