Helgen....

Har inte haft orken att blogga i helgen, tiden har funnits, men har bara inte känt för det, så det får bli en uppdatering nu istället! :)

Hade tänkt haft sovmorgonen i fredes, men det blev inte så, jobbet ringde (dagcenter), dom hade lite kort med folk och undra om ja kunde tänka mig ställa upp och jobba fast ja hade semester. Vilket ja kunde... Så dagen spenderades på jobbet. Sen på kvällen kom Jonas även kallad jonny med rocken hit, han å jocke skulle ha en av sina jakt helger.

I lördes morse vid fyra, halv fem tiden, tror ja det var, så ringde klockan, jocke å rocken skulle ut å jaga, och jag som blir störd av alla ljud, gick ju också upp..



hehe så här såg dom ut, när dom åkte iväg!! :)

Jag spendera dagen med att göra några smycken, som ni ska få se sen. och bara tog det lugnt...

Igår hände inte heller någe speciellt, inte mera än att vi fiska kräftor, men vi behöll inte några, rocken tog med alla hem!!

     

Och nu sitter jag å kollar på en film, ryktet går... En ganska ok film... Men ja skulle ju aldrig kunna ha sex med samma människa som både min mamma å mormor haft!! Förstår inte riktigt det dära!?
Efter filmen, så ska ja lägga mig! Jocke sover som en liten gris nu... <3 har han gjort sen halv sju ikväll! hehehe... så e det när man har sådana intresse som han har!! Suck....

Sov gott alla mina vänner...

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0