En vecka sen!

Då har det redan gått en vecka sen ja skrev sist! Nu har ja äntligen semester! Är så gött.. Har bara ett problem å det är pengar! Vi är just nu så fattiga att vi inte ens har råd att andas känns det som! Men det blir ju så när man bara har en inkomst men utgifter för två! Och min lön är ju inge att hänga i julgranen direkt! Men som alla säger: "Det löser sig"! Vilket man får hoppas på att det gör!

Förra veckan, jobba ja ju, å på kvällarna kommer ja faktiskt inte ihåg va ja gjorde! Suck... minne som e guldfisk eller nått!
I helgen slappa ja bara! Evelina var hos mig i fredes, vi spela sing star! Skiit va de va länge sen man spela det! Men kul var det!

Å igår fick ja äntligen träffa moja igen! Var flera månader sen ju! Men de blir väl så när hon bor i Norge, är lite långt att åka för att ta en fika! Men ja hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång vi ses!!  Å nu kan ja å får ja skriva Grattis till er! Ska bli så skoj! :)
Idag har ja vatt ute på min långpromenad på morgonen, och så håller ja på att tvätta lite nu! Bäddar rent å så.. :) Hade även tänkt att dammsuga  å torka golv, men ja har ju semester, så de kan ja ta imon istället om ja inte orkar idag!

Dagen ídag känns jobbig! Vet inte riktigt varför, men humöret är inte på topp, å ja känner mig väldigt nere, men förhoppningsvis så bättrar det sig! Kan ju bero på vår ekonomi......

Satt å kolla runt på youtube innan, hitta ett så roligt filmklipp, om det inte hade varit så att ja ska gifta mig borligt, ( fixar inte ett stort bröllop, med en massa folk!) så hade ja velat att mitt bröllop hade varit som det är nedanför!
Om ja nu får gifta mig nån gång, då ju! :)


Ska verkeligen försöka skärpa mig med bloggadet nu, har ju som sagt semester, så ja har all tid i världen att sitta å reda ut mina tankar här på bloggen! :) Å skriva en massa ointressanta inlägg! hahaha, men ja älskar det!! Å det är ju det som räknas! hehehe

Kramis te er alla!


Kommentarer
M o l l y m u s

Hoppas du haft en jättebra dag hittils!

Och ha en fortsatt bra dag/kväll! :)

Kramar

2009-08-05 @ 16:45:55
URL: http://mollymus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0