Conrad! <3

Jaha, då har nästan första veckan av min semester gått! :) Men har ju tre kvar! Göttans... Har inte fått gjort något vettigt alls! Bara slappat å haft det gött! Lite värme har man med fått, så än så länge klagar man inte!

I torsdes var ja å jocke hos hans morföräldrar ett tag, fick lite fika å  prata en massa. Var mycket trevligt! Fick även med posten mitt provsvar sen cellprovet! Äntligen säger ja bara, tog så där en tolv veckor!!!!! Men allt var bra! Skönt säger jag!

Igår var ja å jocke hos jessi å Åke, vi grilla å spela spel, å killarna ble inte lite på lyret! :) Jocke skulle till och med mitt i natten ringa hem te min far... å då har man tappat omdömet! Inte för att han blir arg! Men han e bonde, jobbar sent går upp tidigt! Då stör man inte en stackars bondes nattsömn! Tycker jag iaf! Men min käre älskling hade annat i tankarna! Å det gick inte att ändra på heller, hur ja än försökte! suck suck suck, men älskar dig ändå babe!

Idag har min älskade Katt fått ett nytt hem, antongen permanent eller för en vecka! Vi har under en period, ganska länge faktiskt pratat om att försöka hitta ett nytt å bättre hem te Conrad! Han är nämligen en väldigt stor katt, å har jaktinstinkt! Jagar allt va flugor heter, men han är samtidigt världens goaste å snällaste lille kise! Men vi har känt att denna lilla lägenhet vi bor i inte är tillräckligt för conrad! Vi har ju även vatt på jakt efter en större lägenhet, men det fick vi ju lägga ner, när jocke ble arbetslös! Så jockes kusiners famor (tror ja det är) har honom, men hon är inte säker på om hon vill ha honom eller inte! Så en vecka ska vi ge det!
Jag hoppas att hon vill behålla honom, han kommer att få det så mycket bättre där! Någon som nästan alltid är hemma, han kommer att bo på landet, kan få gå ut om han vill!
Men ja kommer att sakna honom, har gråtit massor idag... Men nu är det lugnt igen, känner mig lugn....

så idag har ja skrubbat toalett! För kattsand är inte att leka med!

Ja hoppas att allt löser sig för min älskade katt, å att allt blir bra för alla!!

Kramis


Kommentarer
TINA

Tackar :)

2009-08-09 @ 11:06:57
URL: http://tiina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0