Påskafton

Det jobbiga jag skrev om innan är bättre nu! Hade bara en down period innan idag! Men de har la alla!

Idag har ja som vanligt varit ute och promenerat! Fick ihop 23400 steg eller nått där omkring iaf! å de e mer än godkänt! :) Och ikväll så har yasse å Denny vatt på besök, vi spela lite spel, kolla film å prata en massa, alltid lika trevligt! Så min påskafton har vatt lugn, härlig och jädrigt rolig! :)

Hur har eran varit?

Nu ska ja lägga mig! Kommer en dag imon med ju!

Sov gott!! Kramis // Tess



Kommentarer
Bellaaa

sv: Ja han är galet obehagligt men lite svår att undvika då jag måste gå förbi honom för att komma iväg ;/ Riktigt hemskt.



23400 är ju MVG! :P

Annars så är det 10.000 steg om dagen som räcker.

Så bra jobbat ! O helst såhär vid påsk då man bara ska vräka i sig haha :)

2009-04-13 @ 10:33:32
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0