Måndag!

Igår åkte mina småsyskon hem vid halv tre tiden, efter det så tog jag det bara lugnt! Evelina kom en stund, vi spela skip-bo som jag fått dille på nu! Älskar det kortspelet. :) Sen senare på kvällen synda vi och åt pizza! Borde inte , men va gör man när man inte orkar laga mat! Kändes som den lättaste vägen då!!

Idag har ja inte heller gjort så mycke, hade jätte mycket planerat, men så fick jag reda på att han som körde ihjäl min kusin, hade blett åtalad eller häktad eller va det nu var! Å då ble jag helt förstörd, Detta hände för 1 1/2 årsen! Jag orkar inte gå igenom det igen! Vill bara gå vidare, Hon kommer inte tillbaka bara för att det blir en rättegång! Ja tycker det bara blir jobbigare! grrr, det gör mig så arg!!!!!! och ledsen!!!! Visst han ska ha det, Men nu har det gått för lång tid! Detta skulle hänt för ett årsen redan! Va e det som händer med samhället?? Varför tar allt så lång tid?? Varför riva upp allt igen?? Varför inte bara låta det vara??? Jag undrar om det blir så jädra mycket lättare för mig att leva vidare när han sitter i fängelse, (om det nu blir så)???? Får väl reda på mina frågor inom snar framtid!  Men frågan är ORKAR jag?? Detta är vad jag tycker, det är inte meningen om någon tar illa vid sig, det är mina funderingr och känslor! Det är inte riktat mot någon annan!

Hallandsposten


Laholmstidning


Laholmstidning 2

Har suttit å skrivit lite i menyn under min bild idag! Tycker att det är roligare att läsa bloggar om man kan ta reda på lite fakta om "bloggaren" innan! Vissa saker förstår man lättare om man vet lite bakgrund! :) Men det tog tid att lära sig! e ju nybörjare på htlm koder... Men kul är det! Nu ska jag duscha å sen sova! Ska jobba hela 3 timmar imon! suck, hela dagen blir förstörd ju!

Lycka till imorgon Moja! Håller tummarna för dig! Glöm inte meddela hur det gick sen! :) Å jag saknar dig! ser fram emot nästa gång du ska komma ner å hälsa på!

Sov gott!!


Kommentarer
sara

Tror du att det blir lättare för mig att leva vidare om han inte får fängelse?? Ni som inte vill vara inblandade i det här behöver inte det..

2009-04-21 @ 08:46:36
Annie

Tack så mycket :)

2009-04-21 @ 09:19:36
URL: http://anniealma.blogg.se/
Tess

Vet inte Sara, kan bara du svara på. Jag vet att man inte behöver bli inblandad! Men det står i tidningar och det känns som om den dagen bara dyker upp igen! Jag hoppas att det blir lättare för dig att leva vidare vad som än händer, för alla förtjänar att må bra!

2009-04-21 @ 09:28:19
Rebecka

Terese nu vill inte jag under några omständigheter såra dig på något sätt, alla sörjer vi olika.

Men för vår del är detta en vinst som gör det lättare för oss att gå vidare, utan detta så hade vi aldrig fått reda på vad som egentligen hände, vi vet ännu inte om vi får några svar men det är på väg mot rättvisa. För dig så har det kanske gått långt tid men för oss så känns det som igår samtidigt som det faktiskt var snart två år sedan.



Ha den respekten i kroppen och försök förstå att detta är ett otroligt stort steg för oss i vår sorg. Som Sara sa så behöver du inte medverka, men om det hade varit Sandra eller någon annan av dina syskon, hade du verkligen velat att rättvisan hade skipats då med?

2009-04-21 @ 11:54:09
URL: http://rebeckaliindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0