Lördag!

Jaha, då var första dagen på dessa tre lediga dagar över! Tänk va tiden kan springa iväg! Är på lite dåligt humör, har vatt det från och till både igår och idag! Ni vet, det alla tjejer har en gång i månaden, eller ja dom flesta har det iaf!

Både igår och idag har Denny vatt hos oss och vi har spelat skip-bo.. :) Även Evelina å Simon var hos mig en runda idag, å gissa vad??? Vi spela skip-bo! hahahahaha Verkar aldrig tröttna på det!

Snart ska ja lägga mig, ska först ut på sista promenaden med Theo.... Måste ju bara säga att jag e sååå stolt över min Kusin Maria! Hon har idag vatt rökfri i 4 dagar! Duktig du e å jag tror på dig! Vill du så fixar du det! :)

God natt på er alla!



Kommentarer
ahlander

söt blogg! =9

2009-04-25 @ 23:49:56
URL: http://aahlander.blogg.se/
Moja

Naaw... tack gumman...=D

2009-04-26 @ 12:08:59
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0