Lååååång Fredagen!

Tycker inte den varit så lång jag! ;) Idag har jag vatt ute å vandrat mycket och små städat, typ bäddat rent å tvättat, plockat bland mina kläder!

Lillasyster kom te mig vid halv fyra tiden och stanna en timme eller så! Hon skulle provjobba på någe ställe och hade tagit fel på tiden! Hon trodde hon börja tre, men i själva verket var det fem hon börja! Så de va ju inte lönt att åka hem imellan, så hon kom te mig istället, vilket ja tyckte var jätte skoj!

Nu ikväll så har ja vatt hos jockes föräldrar å grillat! Vilket e super gott! Älskar det fina vädret, fast det är lite jobbigt för kroppen att ställa om! hehehe... Antingen så e det super kallt eller jätte varmt! Men det löser sig te slut!

Snart e det dax för en gooo dusch! Har bäddat rent idag ju, å det e mega gött att lägga sig nyduschat då! Men ska kolla klart på singing bee först!

Kramis till er alla..... // Tess


Kommentarer
Anna

Hej!

Ja, det är väl liksom det som är själva grejen...

Det här är något som rör henne och mej (eller rättare sagt, jag har inte med saken att göra överhuvudtaget, men hon har valt att blanda in mej i saker som jag absolut inte vill ha något att göra med... Ska jag bli indragen i något, vill jag ha möjligheten att välja detta själv...), men eftersom vi inte har kontakt i vanliga fall, så valde jag att skriva min åsikt på bloggen, för jag VET att hon är nyfiken av sej också och kikar in med jämna mellanrum.. :)

Och jag är inte arg... Jag konstaterar helt enkelt att det finns människor till allt och falska människor som gladeligen "hugger andra i ryggen", har jag ingen plats för i mitt liv...

Kram och ha en underbar påskafton!!

2009-04-11 @ 14:28:16
URL: http://miranna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0