Jobbigt!!!!!

senaste tiden har jag drömt att nära å kära dör i bilolyckor! Är så jädra jobbigt! Å sen mitt på dagarna så kan ja komma på mig själv att sitta å tänka på just detta!
Alldeles nyss så tänkte jag om Jocke hade omkommit! Ja menar hur sjuk e jag igentligen! Förstår inte varför jag tänker på det över huvud taget! När ja väl kommer på vad jag igentligen tänker på, så mår ja så jädra dåligt å vill typ bara börja gråta! Känns ungefär som det hänt å det e så svårt att tänka om! Vet inte alls va det e med mig!

Inatt drömde jag att en av mina kära mostrar kom hem till mig som ett spöke, och hon sa att min mamma hade dött i en bilolycka! Men ja ringde henne i ren panik och hon svara, för det visa sig att det var min moster som höll på att dö! Å hon skulle komma å säga hej då till mig!

Tror det är så att ja e rädd att det ska hända igen! Att ja inte kommer orka ta mig igenom det! Har vatt med om det två gånger innan!! och sen e det ju så, att jocke är iväg nu, åker bil med sin kusin! Kan ju va därför ja tänker så! fast ja måste verkeligen sluta med det! för ja mår ju så dåligt!!

Det händer ju inte varje dag! Men det kommer i perioder! Å ja e nog inne i en sån nu! Är det någon som har det likadant och som vet hur man kan få slut på det! Gärna inte nån teraput har provat detta! Utan något man kan göra själv!


Äskar dig Joakim! Kan bara inte säga det i ord! Vet inte om ja hade överlevt utan dig! Har dig att tacka för så mycket i mitt liv! Jag hoppas av hela mitt hjärta att du alltid kommer finnas vid min sida! Älskar dig!!!


Kommentarer
Moja

Har oxå haft en sån period nu... Drömmer jätte ofta att nära o kära dör... Skit jobbigt...!! Finns här om du behöver prata... =)

2009-04-12 @ 15:30:09
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0