Fredag kväll!

Då var det lördag igen! Har inte skrivit sen i Måndes, men jag har i stort sett jobbat så ja har inte hunnit! I veckan har inte hänt mera än att ja jobbat å varit ute å gått!
Igår så jobba jag på dagen, men på kvällen var vi hos min förra chef, hon har slutat tråkigt nog! Så vi hade en avslutningsmiddag! Åt från laxrökeriet... var gott faktuskt, fast ja gilla  inte dom rökta räkorna!!
'Hade allmänt trevligt, prata å drack gott!

Här kommer några bilder! :)



Första bilden som togs! Ble rätt häftig ändå! :)

           

Några Gruppbilder!"!

           

Söte mamma, Exchefen Annelie och Angelas fötter å händer!

'

Jane å Linda! :)



Var en mycket trevlig kväll! tack för det alla mina underbara arbetskamrater! :)



Har ni sett mina nya design?? Va tycker ni?? Fick den i Söndes... Visst e den fin? :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0