En liten fika!

Är så jädra hungrig! Håller just nu på att laga mat! Blir så arg på mig själv när ja missköter maten!!!!!! Å sen när man e hungrig är ju inte humöret på topp!!
Jag och lillasyster å Evelina var ute å åkte en sväng innan idag! Vad vi skulle göra e hemligt! :) Men vi passa på att ta en liten fika iaf! Blev Glass, hur gott å mumsigt som helst! :) Umgås alldeles för lite med syster och bror, Tråkigt, men man har fullt upp, å så är vi nog lite lata för att ta tag i det!
Sen har Jockes föräldrar bröllopsdag idag, 24 år! så jag och Evelina var å köpte ett olivträd till dom! Å dom blev jätte glada för det! :) Det kunde bli 20 m högt å så efter 20 år kunde man skörde upp till 100 kg oliver/år! Plus att det kunde leva i 2000 år eller någe sådant! :)
Skit va det börja blåsa nu! Luktar tup regn ute! Å på Tommys vädermätare så visa det att det skulle åska! Ja hoppas inte på det! E as rädd för åska!!!! Men det är ju inte tungt väder längre, så förhoppningsvis blir det bara regn!

Nä nu ska ja steka lite hamburgare!



Kommentarer
Terese

Vilken fin blogg du har :)

Allt bra?

2009-04-29 @ 15:45:23
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Terese

Sv: Jodå de e bara bra. :)

Händer den sista april då?

2009-04-29 @ 17:28:41
URL: http://fantasidif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0