Torsdag & Kryddparty!

Har ju jobbat natt, men har inte kunnat sova något idag... å det känner jag nu! E såå jädra trött.... Annars har ja vatt på kruddparty hos mamma. Men det var nära att ja fick strunta i det, för fy bövelen va det har haglat ikväll! Var alldeles vitt på marken och det ligger fortfarande kvar på gräset! Men graderna steg och jag kände att jag våga köra... Men ja stanna inte länge för ja fick sån magknip och så var ja ju mega trött så ja kände mig inte trevlig alls...

Men de va skoj att träffa dig igen mojja, va ju ett tag sen.... Vi får träffas någon dag du och jag... Innan du åker uppåt igen.. :)

Nä nu kallar sängen.... Sov gott för det ska jag göra! // Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0