Onsdag...

Inatt är det dax för jobb igen, har ju vatt ledig sen i söndes, känns skönt. Jag behövde verkeligen det. Nu har ja precis rensat upp bland mina kategorier.... Nu har ja bara tre å inte nio.... så blir det inte så rörigt...

Idag ska ja bara ta det lugnt, bortsett från att ja ska ut på min timmespromenad och så ska ja diska efter Becka å syster! fast det var dom som skulle diska efter sig! (efter att dom bakat).
På tal om det... så var dom på besök igår... vi spela med vilda gester.. jag vann båda gånger.. Man e ju grym.. :) Och så var tobbe här på en liten visit...

Nu börjar våra bästa år, ha ha ha meningslös å seg serie, men ja ka ändå inte låta bli å titta....

Kramis  // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0