Onsdag....

Har vatt å jobbat i 24 timmar nu, minus brukare.... Så ja å min arbetsvän har vatt på jobbet alldeles själva.. Planerat lite å fixat med sånt man annars får göra på planeringstimmarna. Men igår innan ja skulle dra till jobbet hände tydligen nått som är oacepterat i min värld... För det första fick ja väldigt bråttom, eftersom ja försov mig! men som tur var kom ja i tid till jobbet i alla fall... Men ja hade glömt att låsa ytterdörren så från åtta på morgonen tills sex/sju på kvällen stod dörren öppen... ja kan inte alls minnas att ja inte låste... När ja tänker på gårdagen är ja säker på att ja låste dörren, tänk så fel man kan ha.... Men allt var kvar i lägenheten, inget var borta som tur är!

Ikväll är det Grey´s anathomy... :) en utav mina favvo serier... Tänkte åka å handla lite frukt å så, å sitta å mumsa på ikväll... Och så ska ja försöka hitta på någe att äta.. E alltid lika svårt å tråkigt att försöka hitta på något.....


Vatt å kollat på en lägenhet till, som ligger här på malörtsgången, en fyra på markplan, men givetvis låg den utmed stora vägen så den hoppa vi också... Å sen när ja ringde idag, så hade dom en fyra ledig, som ligger jämte mitt jobb, så den vill vi inte ha heller! Vill ju inte ha krypavstånd till jobbet....


Nu får man la göra någe vettigt... ha de fint alla... // Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0