Julskyltning och Söndag!

Jaha, idag är det julskyltning! Alldeles för tidigt om man frågar mig, jag tycker att det igetligen ska vara nästa Söndag..
Och så är det Söndag igen... Nästa helg betyder jobb, jobb, jobb......

Idag så är Evelina hos mig, just nu ligger hon nerbäddad och kollar på one tree hill, och jag sitter vid datorn.. ska snart ta tag i mig själv och städa! Vilket jag skulle gjort igår! Men igår så var jag hos jockes föräldrar för jocke var tvungen att byta framdäcken, dom var alldeles för höga och tog i när man svängde, men nu funkar allt bra.. :)

Annars ska ja inte hitta på någe speciellt idag... Bara städa och sen mysa resten av dagen....
Är ju en underbar dag, solen skiner och det e kallt....

Njut av dagen.. Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0