Fredag....

Idag tvingade jag mig själv att sova länge, för att ja skulle ha vaken natt inatt... Men på eftermiddag ringer dom å säger att brukaren var sjuk å inte skulle komma... så ja beslöt mig för att ta semester istället.
Idag har ja fortsatt å läsa boken ja börja med igår, så nu har ja inte många sidor kvar... Men den e mega bra. Annars har ja vatt hos kusin Becka å sjungit sing star med lillasyster å hennes kompis Dessan och Beckis så klart. :) sara å Nova kom också.. Nova e ju bara så söt.. :) Var faktiskt väldigt trevligt att träffa dom igen, var ju ett tag sen... :)

Å nu ikväll så har ja städat lite, så ja har bara dammsugningen kvar... men den tar ja imon....Har även druckit upp mitt goa vin som ja öppna förra helgen.... Mums.... Å så klart så ligger ja å läser igen... jocke å Timmy kollar på en film som ja inte e intresserad av... men det gör mig inget... För då kan ja ju läsa istället.. :)

Får hoppas att brukaren kommer imon istället, för då har ja en vaken natt till... men det får ja besked om imon... men det är lika bra att förbereda sig... så ja får ta en låång sovmorgon imon igen...

Ha de fint alla.... Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0