Damnark....

Igår vid tre tiden hoppa vi på tåget mot helsingborg... Det var jag, Nina, Anette, Mia, Angela, Annelie och Irene.. :) Vi hade planerat att vi skulle åka över till Danmark och äta och kankse shoppa lite.. :) Först gick vi runt i olika affärer och kolla lite, sen gick vi till en jätte mysigt kafe/resturang och åt en go men stoor middag... (se bilder längre ner) Var en riktigt rolig liten resa med mycket trevligt och roligt folk. :)

Idag så ska jag på en förläsning, som handlar om hadikappet ADHD... Ska bli väldigt intressant och lärorikt hoppas jag... Så nu msåte jag göra mig iordning så ja kommer i tid...

Här kommer några bilder från gårdagen. :)





Gänget... :)





Gänget och jag, men minus Anette.




Resturangen..... Mysig eller hur? :)






Myycket mat, men god var den.. :)




Sen avsluta jag resturangbesöket med varm choklad... Medans dom andra avsluta med lite starkare saker.. :)



Kramis // Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0