Vår ruset!

Ha ha ha, då ska man va med i vår ruset i år... Jobbet som har anordnat. Fick hem min lapp idag, som man ska ha på sig... Tänker kankse inte springa, men promenera snabbt ska ja iaf. Så på Tisdag kväll e man la helt slut.. :D

Nu ska ja snart ta tag i mig själv å börja städa! eller ja ska städa toaletten å så ska ja dammsuga.... Så de e ju inge jobbigt.. Va å handla mat te djuren innan plus ny kattsand, de kosta 800 nånting, dyrt å ha djur.. :D Använder mig av ever clean nu, funkar as bra. luktar inte så illa som det gjorde innan, plus att det e klumpbildande...

Ikväll..... hmm?? nä vet inte alls va som händer, kankse ska ta nån öl eller så.... har inte bestämt mig än... är ju ingen party nisse längre.... Så de blir la lugnt..:D 

Ha de fint i det fina vädret.. // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0