Skakigt, fast ändå inte!

Har ju haft vaken natt inatt, och för att börja med det, så e det någe av det tråkigaste jag vet, en hel natt helt ensam, fast man har mycket at göra om nätterna, så går tiden bara så sakta!
Men imorse vid 06.20 så har det tydligen varit en jordbävning! Anledningen till att ja skriver tydligen är att ja märkte absolut inget alls, hörde inget och kände inget! Kul nog så satt jocke på toan imorse när det hände och han kände det och allt bara klinga där inne och Theo hade tydligen blivit orolig och sprungit runt en del. Min kollega kom upp och berätta att hon hade haft en jätte kostig dröm, att hela sängen hade skakat! ha ha ha å ja bara titta på henne och flina lite! Men då hade vi inte fått reda på det! 

Annars har ja bara sovit idag och suttit lite vid nätet, men ja e fortfarande mega trött, så ja hoppas att ja inte får problem att somna ikväll, för ja brukar behöva tre dagar minst att få ordning på min sömn igen!
usch de e ju dax att fixa någon middag! Va ska man hitta på för något, lika tråkigt varje dag!

Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0