God Jul till er alla!

Idag är det Julafton, men det känns inte så... Kan ju vara för att ja ska jobba hela eftermiddagen och kvällen, och sen jobbar ja hela dagen imon med.
Men ja har redan firat min jul, gjorde ja igår. Fick massor med paket...

Jag fick:
Damsugare
Plattång
Parfym
Abba sing star
prydnanstomte
ljus med tillbehör
handduk
Pengar så klart
Lite saker till köket

Plus att ja får något mer ikväll ihop med Joakim.. :)

Tycker det var många bra paket! :)

sen fick jocke:
Guitar hero 3 med två gitarrer
En termos som ser ut som en hagelpatron
skruvdragare
pengar
handduk
en lampa till kepsar

sen ska ju han så klart få fler ikväll, han jobbar ju inte... som jag :(
Få se det så att man får bra betalt iaf.... å julmat får jag... så de e ok.

Har provat guitar hero både igår och idag.. asa ballt e det.. ha ha ha ha jocke spelar för fullt nu.. :)

Då ska man snart cykla till jobbet, Men ha en riktigt Go å härlig Jul nu.. Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0