Ny bil.... ? :D

Ikväll ska ja å jocke åka å kolla bil... En Volvo Cross Country V70... Jättefin e den... Har fått godkännt av banken me, med lånet å så.... Men ikväll ska vi bara kolla e inte säkert att vi ska köpa den...

Ryggen... Jo den e bättre... kan röra mig ännu bättre idag, visst gör det ont, Men inte lika mycke som innan.. Salvan hjälper bra... Så vi får se hur långt ja kommer med den där förbannande städningen idag, Har ju som sagt börjat med den varje dag sen i måndes men inte kunnat städa färdigt.... grrr....

Å getingarna fortsätter att komma in här.... Har försökt kolla va dom kommer ifrån, men ser inget.... Har haft  7 - 8 getingar här bara på en timme... Min katt e as rädd för dom, ser så skoj ut, han springer så fort han ser dom... :D Stackars lilla conrad....  Har kanske fått ett stick eller nått...

Nu har ja inte flera pass innan min semester, Som börjar på Måndag, sååå gött... Nu ska man bara vila... Å så har ja å jocke pratat om att åka te Kalmar.. Te dejan å ninni... men vi får se, jocke får bestämma om vi ska åka eller ej. Annars ska ja bara vila upp mig tänkte ja... Vara ute på låånga promenader me Theo, å bara mysa...

Nä nu ska ja göra nått.... Typ städa grr..... Ha en fin dag // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0